Onderhoud de Goede Woning

Sinds 2007 is Draisma vaste partner van Woningstichting De Goede Woning. Een groot deel van de 9000 woningen wordt door Draisma onderhouden. Dit onderhoud bestaat uit een aantal categorieën: klachtenonderhoud, mutatie-onderhoud en grootschalige renovaties. In de loop der jaren zijn diverse complexen onderhanden genomen.

 

Vanwege de goede ervaringen met Draisma heeft De Goede Woning voor de ketensamenwerking gekozen. Een van de belangrijkste argumenten is het sociale aspect. De bewoner, de klant, staat centraal. Nagenoeg alle renovaties worden in bewoonde staat uitgevoerd. Dit vereist veel van het personeel van de betrokken bedrijven. Tact, correctheid, flexibiliteit, luisteren, zijn eigenschappen die al onze medewerkers moeten hebben.

In de afgelopen jaren periode worden digitale opnametechnieken toegepast. Hiermee heeft de opdrachtgever realtime inzage in de relevante opname- en prijsinformatie. Met betrekking tot de uitvoering heeft Draisma een systeem ontwikkeld waarbij de servicevaklieden uitgerust worden met een Tablet. Met dit systeem zijn worden de (administratieve) handelingen aanzienlijk wordt verlaagd.

In het algemeen geldt voor het partnership dat de mensen van Draisma werken als vertegenwoordiger van de opdrachtgever. In hun communicatie met de huurders is klanttevredenheid dan ook leidend. De mensen van Draisma worden dan ook doorlopend getraind in het onderhouden van (telefonisch) klantcontact.

_MG_0233

Wouter Berkhof

Wilt u meer weten over Onderhoud? Dan kunt u contact opnemen met Wouter Berkhof.

Of ga naar de contactpagina
24-uurs service